novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

تجربه لیپوساکشن یا شفط الدهون بهمراه نوین ایرانا با کم ترین ریسک

لیپوساکشن یا شفط الدهون از جمله پر متقاضی ترین جراحی های زیبایی در دنیا می باشد.این عمل که به لیپوپلاستی نیز شهرت دارد یک عمل  جراحی زیبایی است که باعث از بین بردن چربی های اضافه و تغییر شکل مناطق خاصی از بدن می شود. انجام این عمل به این صورت است که با استفاده از یک لوله کوچک از جنس استیل که نامش کانول یا کانولا است، چربی های منطقه خاصی از بدن کشیده می شوند. این عمل مناسب افراد با هر سن و سالی  می باشد؛ چه نوجوان 18 ساله و چه افراد بالای 80 سال می توانند این عمل را انجام دهند؛ اما عموما دکتر ها بهترین سن برای انجام لیپوساکشن (شفط الدهون) را، از 20 تا 30 سالگی تخمین زده اند.


جراحی زیبایی لیپوساکشن (شفط الدهون)

این عمل جهت از بین بردن توده های چربی در افراد چاق انجام میگیرد. جراحی لیپوساکشن (شفط الدهون) که موجب خارج شدن چربی بدن با استفاده از کانولای متصل به پمپ تخلیه کننده می باشد، ممکن است عوارض بسیاری نیز داشته باشد. مهمترین نکته در خصوص جراحی لیپوساکشن (شفط الدهون) این است که این جراحی نمی تواند راه حل مناسبی برای چاقی باشد. لیپوساکشن ( Liposuction ) تنها برای آن دسته از افرادی که وزن نسبتا مناسبی دارند اما بدنشان فرم ایده الی ندارد، توصیه می شود. قسمت هایی از بدن مانند:  گردن و غبغب، سینه، بازو، شکم و پهلو ها و پوبیس( ناحیه بالای قسمت تناسلی) ، پشت و کمر، رانها، باسن، زانوها، ساق و برجستگی های پشتی و جلویی ناحیه زیر بغل را می توان ساکشن کرد.

مهم است که بدانید، لیپوساکشن (شفط الدهون) پوست اضافی را آب نمی کند و تنها چربی ها را می تواند از بین ببرد. پس از بین بردن پوست اضافه در حوزه لیپوساکشن (شفط الدهون) نمی گنجد و تخصص دیگری است. افرادی که دارای پوست نازک و حساس هستند، ممکن است که احساس کنند پوست آن ها بعد از عمل دچار انحراف شده است، به دلیل اینکه بعید است پوست، بعد از از بین بردن چربی بلافاصله سفت شود.


بعد از عمل  احساس درد خواهید کرد و این موضوع اجتناب ناپذیر است. دوره بهبودی برای شما با درد همراه خواهد بود و بسته به اینکه چه قسمت هایی از بدن، تحت عمل لیپوساکشن (شفط الدهون) قرار گرفته اند، این دوره درد متفاوت است. همچنین ممکن است بعد از عمل، تورم، کبودی و بی حسی را در قسمت های مورد جراحی مشاهده کنید.


عوارض برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن

لیپوساکشن (شفط الدهون)  بسیار جراحی حساسی می باشد و در صورت کوچک ترین اشتباه در طول خارج کردن چربی از بدن عوارض جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. عوارضی مانند:

1- موجب فرو رفتگی در قسمتی که چربی آن برداشته شده است

2- زخم های طولانی مدت

3- ایجاد سوختگی به دلیل حررات بالای وارد شده به بدن برای ذوب و تخلیه کردن چربی ها

4- آسیب به عروق لنفاتیک


کلینیک تخصصی پوست و مو نوین ایرانا، با سال ها تجربه در حوزه انجام عمل های زیبایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه های زیبایی از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و ….. داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. جهت اطلاعات بیشتر به سایت نوین ایرانا سر بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد