novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

تجربه کاشت مو و تجمیل الانف در کلینیک تخصصی نوین ایرانا

عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) از آن دسته عمل هایی است که خواهان بسیار زیادی دارد. برای زنان و مردانی که از اندازه و ظاهر بینی خود ناراضی هستند، عمل جراحی بینی (تجمیل الانف) می تواند یک روش بدون خطر، موثر و آزمایش شده برای رفع مشکلات ظاهری بیمار باشد. هنگامی که این عمل جراحی توسط یک جراح با تجربه انجام می شود، نتایج آن می تواند منجر به بهبود توازن اجزای صورت و کمک به بیماران برای بازیابی اعتماد به نفس باشد.
اکثر کسانی که تصمیم به جراحی بینی ( تجمیل الانف ) می گیرند، از وضعیت فعلی بینی خود ناراضی هستند. درصد به نسبت کمتری از این افراد، بیمارانی هستند که با ناراحتی یا مشکلات تنفسی به خاطر نقص ساختاری یا آسیب دیدگی های قبلی ایجاد شده مواجه هستند. افراد مناسب برای انجام این عمل جراحی می بایست از سطح سلامت مناسب برخوردار بوده و درک صحیح از ریسک ها و خطرات این عمل جراحی داشته باشند.
به خاطر اینکه این روز ها بسیار از انواع مختلف جراحی بینی با هدف های متفاوت برای درمان افراد استفاده می شود، این روش جراحی بطور گسترده بستگی خاصی به ویژگی های درمانی هر فرد دارد. در هر صورت، در این رابطه اقدامات خاص برای همه انواع عمل جراحی تغییر شکل بینی می بایست انجام شود.
 
کاشت مو (زراعة الشعر)
کاشت مو (زراعة الشعر) به تکنیکی می گویند که در آن ریشه‌های مو، از ناحیه پرپشت یعنی اهدا کننده یا همان بانک مو، به ناحیه کم پشت یعنی در حال ریزش و یا خالی از مو برده می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، محاسن ، مژه، موهای سینه و پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف و یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای قبلی استفاده می‌شود.
و اما تنها روش کاشت مو ( زراعة الشعر ) که بدون جراحی می باشد و به هیچ عنوان جراحی ندارد کاشت مو (زراعة الشعر) به روش SUT است ، کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود. در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند . از رکورد هایی که کاشت مو (زراعة الشعر) به روش sut به جا گذاشته است کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد.
روش FUG  در کاشت مو :

از دیگر روش های کاشت مو (زراعة الشعر) می توان به روش FUG اشاره کرد. پیوند واحد فولیکولی (FUG) یک روش جراحی برای درمان ریزش مو است که بیشتر جهت روش مکمل برای انجام کاشت مو (زراعة الشعر) مورد استفاده قرار می گیرد به این دلیل که در این روش به نوع ، اصول و قوانین کاشت مو بیش از پیش توجه شده است.


کلینیک نوین ایرانا یکی از با سابقه ترین مراکز زیبایی در مشهد همراه با کلینیک های تخصصی و آزمایشگاه مجهز می باشد. این مرکز بیش از چندین سال سابقه جراحی در زمینه جراحی های زیبایی ( Plastic Surgery ) از جمله لاغری با لیپوماتیک، لاغری با لیپولیز، جراحی سینه، جراحی بینی (تجمیل الانف)، تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت و بالن معده و … داشته و تحت نظارت معاونت درمان ایران مشغول فعالیت می باشد. این کلینیک از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در زمینه جراحی های پلاستیک، اورتوپدی، اورولوژی، زنان، گوش و حلق و بینی، گوارش و … بهره مند است. مدرن ترین و کامل ترین تجهیزات پزشکی در کلینیک نوین ایرانا آماده ارائه خدمات فوق به هموطنان عزیز می باشد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد