novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

novinhrana

کیلینیک تخصصی نوین ایرانا

عمل کاشت مو در کلینیک تخصصی نوین ایرانا

ممکن است شما نیز جزو آن دسته افرادی باشید که به دلیل با به سن گذاشتن و یا عوامل ژنتیکی و یا حتی حوادث غیر مترقبه، موهای خود را به مرور از دست داده باشید. مو بخش مهمی از زیبایی است. اما نگران نباشید؛ کلینیک تخصصی نوین ایرانا  در زمینه کاشت مو ( Hair Transplantation ) با سابقه طولانی در انجام عمل های زیبایی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای بر طرف کردن مشکلاتی از مثل ریزش مو و کچلی، روش های متنوع و متفاوتی در جهان پزشکی مدرن وجود دارد. در بعضی از موارد، رژیم غذایی مناسب می تواند مانع از پیشرفت این موضوع شود و در بعضی از موارد دیگر استفاده از دارو های طبیعی کافیست و مشکل را حل می کند و اما دائمی ترین روش در بین تمام این ها، کاشت مو (زراعة الشعر)  است.



تاریخچه کاشت مو (زراعة الشعر)


در اوایل دهه 1930، برای اولین بار این پزشکان ژاپنی بودند که این جراحی را موفقیت آمیز به پایان رساندند. سال ها بعد نیز نورمن اورنتریش در نیویورک نیز این عمل را موفقیت آمیز اعلام کرد. کاری که نورمن اورنتریش کرده بود این بود که مو ها را از پشت سر، به جلوی سر و یا همان قسمت طاسی، پیوند زده بود. پشت این ایده نورمن اورنتریش مفهومی پنهان بود که بعد ها آن را به این شکل بیان کرد : اگر فولیکول های مو را از ناحیه دائمی پوست سر جمع شود و به به مناطق طاسی منتقل شود، آن گاه به آن منطقه که فولیکول ها جمع شدند، ناحیه اهدا کننده می گویند.


اولین اقدامی که فرد مشکوک به ریزش مو باید انجام دهد این است با یک مرکز مشاوره بهداشت مو مشاوره داشته باشد و توسط پزشک دیده شود. قبل از اینکه به ملاقات با پزشک معالج بروید، باید به این موضوع دقت داشته باشید که به هیچ وجه از محصولاتی که در بازار برای رفع ریزش مو تبلیغ می شود استفاده کنید. یک متخصص مو می تواند ریزش مو را با درمان های پزشکی کاهش دهد و موهای ضعیف را تقویت کند.


پزشک شما بنا به شرایط یکی از دو روش زیر را برای این کار انتخاب می کند :


روش اول : روش FUS یا به عبارتی جراحی فولیکولی نوار واحد

روش دوم : روش FUE یا به عبارت بهتر جراحی فولیکولی استخراج واحد


امروزه، تقریبا همه متخصصان مو، روش پیوند FUE را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه درد کمتری دارد و باعث خون ریزی نمی شود. برای انجام این روش،از  آن نقطه از سر که قرار است مورد جراحی قرار گیرد، عکس گرفته می شود. سپس آن نقطه از سر که ناحیه اهدا کننده نامیده می شود مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. در مرحله بعد خط موی جدید برنامه ریزی و ثابت می شود. فولیکول های مو از گردن و پشت گوش ها یکی یکی استخراج می شوند و با توجه به میزان پیوند آن ها برنامه ریزی می شوند. پس از این عمل به مدت 6 ساعت بیمار بدون نیاز به بانداژ مرخص می شود. اما پیشنهاد ما به شما کلینیک تخصصی نوین ایراناست. این کلینیک با سال ها تجربه در زمینه جراحی های زیبایی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد